۱۳ آبان یادآور اعتراف شیطان بزرگ به قدرت استکبارستیزی ایران است

راستاد گفت: روز تاریخی ۱۳ آبان در حیاط مبارزاتی ملت بزرگ ایران یادآور اعتراف شیطان بزرگ به قدرت استکبارستیزی و منطق و عقلانیت رهبری و جوانان انقلابی است.

«حسن راستاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان در سه مقطع تاریخی سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خاری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا افزود: ۱۳ آبان یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن است.

 

وی گفت: روز تاریخی ۱۳ آبان در حیاط مبارزاتی ملت بزرگ ایران یادآور اعتراف شیطان بزرگ به قدرت استکبارستیزی و منطق و عقلانیت رهبری و جوانان انقلابی است.

 

راستاد تصریح کرد: دنیا در جریان این اقدام انقلابی شاهد حقارت سرگردانی و سراسیمگی ابرقدرتی  بود که علاوه بر افتادن نقاب از چهره‌اش خفت و زبونی شکست طبس را نیز تجربه کرد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: این نهاد ضمن گرامیداشت یوم الله۱۳ آبان ماه تاکید می‌کند این روز، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است و جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایتمدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد.

کد خبر 989412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha