راهپیمایی۱۳ آبان در شهرستان جيرفت لغو شد 

خداداد امینی روش گفت: امسال علی رغم برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری راهپیمایی۱۳ آبان اما با توجه به شروع پيک سوم کرونا درکشور، اعلام وضعيت فوق قرمز در استان کرمان و تاکيد مسئولین امر مبنی بر جلوگیری از برگزاری تجمعات، این مراسم لغو شد.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امسال علی رغم برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان اما با توجه به شروع پيک سوم کرونا در کشور، اعلام وضعيت فوق قرمز در استان کرمان، تاکيد مسئولین امر مبنی بر جلوگیری از برگزاری تجمعات و نیز تاکيد مقام معظم رهبری بر تبعيت از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا بنابراین مراسم 13 آبان در شهرستان جيرفت برگزار نمی شود.

 


 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت حضور بی شائبه مردم در مراسم های ملی و مذهبی در سال های گذشته را قابل تحسين قلمداد کرد و افزود: مردم ما در پشتیبانی از نظام اسلامی و تبعيت از فرامين ولی امر مسلمين جهان با سربلندی کليه آزمون ها را پشت سر گذاشته اند.
 

 



وی بیان کرد: امسال نیز به دلیل همه گیری ويروس منحوس کرونا امر در عدم اجتماع و رعايت پروتکل های بهداشتی است قطعا ملت شريف ايران اسلامی با درک اهميت اين موضوع تابع فرامين و دستورهای مقام عظمای ولايت هستند.







امينی روش ابراز کرد: با توجه به نام گذاری روز 13 آبان به عنوان روز استکبار ستیزی و جنايات گسترده شيطان اکبر آمریکای جهان خوار و ظلم بی حد در حق مردم جهان به ويژه کشورهای غرب آسيا از جمله مردم مظلوم فلسطين و يمن همچنين جنايت نابخشودني اين رژيم مستکبر در به شهادت رساندن سرداران  بزرگ اسلام شهيد حاج قاسم سلیمانی و شهيد ابومهدی المهندس از کلیه فرهيختگان، فعالان رسانه ای و فرهنگی دعوت می شود تا در فضای مجازی نسبت به تبيين ابعاد ضد بشری جنايات اين رژيم سفاک و خونريز اقدام کرده و افکار عمومی را با انديشه ضد انسانی آنها آگاه کنند.

 




رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: از آنجایی که قرار است رهبری فردا سه شنبه مصادف با ۱۳ آبان ۱۳۹۹ و هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) راس ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح به صورت تلویزیونی سخنرانی کنند بنابراین به جای برگزاری مراسم 13 آبان از بيانات ولی امر مسلمين جهان استفاده می کنیم.
 

 



وی در خاتمه از مردم، مسئولين، ائمه جمعه در شهر های تابعه به ويژه امام جمعه جيرفت، فرماندار و اعضای محترم شوراي هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان جیرفت و کليه رسانه ها  که آمادگی لازم را برای برگزاری اين امر داشتند،  تشکر کرد.

کد خبر 989424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha