طرح ساخت مسجد در «برادفورد» انگلیس به تصویب رسید

طرح ساخت مرکز اسلامی و مسجد جدید برای مسلمانان در یکی از زمین های خالی «برادفورد» انگلیس به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «thetelegraphandargus»،طرح ساخت مرکز اسلامی و مسجد جدید برای مسلمانان در یکی از زمین های خالی «برادفورد» انگلیس به تصویب رسید.

 

این طرح که در اوایل سال جاری میلادی به شورای شهر برادفورد ارائه شد برای ساخت یک ساختمان دو طبقه جدید در زمین های واقع در «مور ویو درایو» است.

 

طرحی که اخیرا به تصویب رسید مرتبط با مدرسه «ابوحنیفه» است و در تقاضای ساخت آمده است که این ساختمان بسیار بزرگ تر از مدرسه موجود است و به عنوان یک چراغ راه برای جامعه محلی عمل می کند.

 

در این تقاضانامه همچنین آمده است که وقتی مرکز جدید ساخته و راه اندازی شود مدرسه کنونی در خیابان «هالستر» به عنوان سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این ساختمان شامل ساختمان های نماز و تدریس به مساحت 560 مترمربع، یک کتابخانه به مساحت 131 متر مربع،یک کارگاه به مساحت 131 مر مربع،یک نمایشگاه به مساحت 110 متر مربع و یک پارکینگ با ظرفیت جای دادن 41 خودرو است.

 

تصویب طرح ساخت این مسجد در حالی صورت گرفت که مخالفت هایی نیز با این طرح انجام شد و عده ای اعلام کردند که نیازی به وجود مسجد در این منطقه نیست.

 

اما دست اندرکاران برنامه ریزی برای ساخت این مسجد گفتند که منطقه اطراف این پروژه کاملا مسکونی است و بازسازی این مکان به عنوان مسجد شکل مناسبی از توسعه است که نیازهای مردم محلی را برآورده می کند.

کد خبر 989491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha