ریشه استکبار در ۱۳ آبان از ایران برچیده شد

محمدیاری با بیان اینکه در ۱۳ آبان ریشه استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد، گفت: بسیاری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ آبان شکل گرفت.

«حسن محمدیاری» با بیان این که یوم ‌الله ۱۳ آبان آغازگر و مبدا حرکت عظیمی در تاریخ بشریت است به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در مبارزات مردم غیور ایران با خوی استکباری شیطان بزرگ است.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال افزود: ۱۳ آبان ماه تنها روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشریت در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار جهانی است.

 

وی با اشاره به اینکه تسخیر  لانه جاسوسی آمریکا در روز ۱۳ آبان سال ۵۸ ذلت آمریکا در برابر انقلاب نوپای ایران و نوید آزادی و استقلال را به همراه داشت، تصریح کرد: ۱۳ آبان خونی تازه در رگ‌های انقلاب تزریق کرد چرا که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا موجب در هم شکستن هیمنه استکبار شد.

 

محمدیاری گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب ضد استکباری بوده است و ماهیت این انقلاب هم می ‌طلبد که مبارزه با استکبار و ایادی آن به نحو احسن انجام شود.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خانه ملت افزود: در این روز مهم و تاریخی ریشه استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد و بسیاری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز شکل گرفت.

 

وی به مجاهدت ‌های دانش ‌آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان ماه ۵۷ اشاره کرد و گفت: دانش ‌آموزان و دانشجویان ما به دشمن نشان دادند که دفاع از آرمان‌ های یک ملت سن و سال ندارد و با شهادت در راه انقلاب حقانیت انقلاب را به اثبات رساندند.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هیچ جنایت، عناد و سنگ‌ اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده اند، افزود: توطئه‌ های استکبار جهانی علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تداوم دارد و تنها شکل و ماهیت استکبار نسبت به گذشته متفاوت شده است.

 

محمدیاری خاطرنشان کرد: همواره در مقابل دشمن به ویژه استکبار جهانی آمادگی دفاعی خود را حفظ کنیم و پیرو رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری باشیم تا دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام بمانند.

کد خبر 989659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha