آمریکا همانند شیطان به ملت ایران وعده فقر می دهد

بیکی گفت: تحریم های آمریکا همان سیاست شیطان را پیروی می کند، آنها با تحریم می خواهند وعده فقر به ما بدهند و ما را از آن بترسانند.

«مهدی بیکی» با گرامیداشت سیزدهم آبان، روز استکبارستیزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز ما از هر زمان دیگر فلسفه وجودی یوم الله سیزده آبان را درک می کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: امروز ملت ایران خوب می فهمد چرا ما هر ساله در سیزده آبان شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهیم و چرا به قول امام راحل رابطه ایران و آمریکا را رابطه گرگ و میش می دانیم.

 

وی ادامه داد: خوب فهمیده ایم که آمریکا یک کشور چپاولگر، یک کشور استثمارگر و یک کشور دروغگو است که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست.

 

بیکی با بیان اینکه آمریکا کشوری است که خوی درندگی آن به قدری زیاد است که به هیچ کشوری رحم نمی کند، اظهارداشت: شاید در گذشته سیاستمداران آمریکا در پشت الفاظی همانند حقوق بشر، دموکراسی، آزادی بیان خود را مخفی می کردند و با همین الفاظ ظاهری دولت ها و ملت های جهان را اغفال می کردند اما امروز آنقدر سیاست های شوم و وحشی خود را عریان کرده اند که دیگر در هیچ کجای جهان هیچ انسان آزاده ای مغفول سیاست های آن نمی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: چقدر تعبیر زیبایی را امام (رحمه الله علیه) در تاریخ سیاسی به یادگار گذاشته اند، ایشان فرمودند «آمریکا شیطان اکبر است» شیطانی بزرگتر از همه شیطان ها.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: خروج آمریکا از برجام یکی از سندهای ننگی است که نام آمریکا را به افتضاح در تاریخ ثبت کرده است، دیگر هیچ کشوری حاضر نیست با یک کشور بد عهد توافق نامه امضا کند.

 

وی افزود: در قرآن کریم در خصوص شیطان آیاتی نقل شده است، یکی از سیاست های شیطان این است که برای اینکه پیروان خودش را گمراه کند به آنها وعده فقر می دهد.

 

بیکی گفت: تحریم های آمریکا همان سیاست شیطان را پیروی می کند، آنها با تحریم می خواهند وعده فقر به ما بدهند و ما را از آن بترسانند.

 

وی تاکید کرد: باید هوشیار بود و مقاومت کرد تا ان شاءالله براثر صبر پیروزی از راه برسد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 989676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha