۳۰ میلیارد ریال برای طرح های آب و فاضلاب آستارا اختصاص یافت

مرحبا گفت: در مرحله نخست اعتبار تصویبی از سوی سازمان برنامه بودجه، ۳۰ میلیارد ریال برای طرح های آب و فاضلاب آستارا اختصاص یافت.

«غلامرضا مرحبا» امروز(سه شنبه، ۱۳ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تصویب ۱۸۰ میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی و فاضلاب شهرستان آستارا خبر داد و اظهارداشت: این اعتبار را سازمان برنامه بودجه برای طرح های آب و فاضلاب آستارا تصویب کرده است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با بیان اینکه از بودجه تصویب شده، ۹۰ میلیارد ریال برای طرح های آبرسانی و ۹۰ میلیارد ریال برای فاضلاب آستارا است، تصریح کرد: در مرحله نخست از این اعتبار تصویب شده، ۳۰ میلیارد ریال برای طرح های آب و فاضلاب آستارا اختصاص یافت.

 

وی گفت: مابقی اعتبار تصویب شده در مراحل بعدی به پروژه های آب و فاضلاب آستارا اختصاص می یابد.

 

مرحبا با اشاره به اینکه وضعیت آب روستاهای آستارا مطلوب نیست، اظهارکرد: بخشی از اعتبار اختصاصی برای تجهیز سیستم آبرسانی هزینه می شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین بخش دیگر اعتبار اختصاصی برای  طرح سامانه دفع فاضلاب شهری هزینه می شود.

 

وی با بیان اینکه در حوزه آبرسانی تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله زیادی داریم، تصریح کرد: حفرچاه های عمیق، تقسیم عادلانه آب و اصلاح شبکه ها مورد توجه مسئولان شرکت آب و فاضلاب باشد.

 

مرحبا با دعوت از سرمایه گذاران برای اجرای طرح آبرسانی از رودخانه چلوند، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح آبرسانی،مشکل کمبود آب شهرستان را برطرف می کند.

کد خبر 989677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha