گلدسته های امامزادگان آستارا نصب شد

مهدوی گفت: گلدسته های حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا نصب شد.

«جمشید مهدوی» امروز(سه شنبه، ۱۳ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا،اظهارکرد: همزمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت گلدسته های آستان مقدس امزادگان ابراهیم و قاسم(ع) نصب شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه گلدسته ها در طول سه ماه ساخته شده است، افزود: استادکاران ماهر قائمشهری که سابقه طولانی در گنبدسازی و مناره سازی برای امامزاگان و مساجد سراسر کشور و کشورهای خارجی مسلمان دارند، این گلدسته ها را ساخته اند.

 

وی با اشاره به اینکه ارتفاع قسمت فلزی گلدسته ها ۲۰ متر و قسمت بتنی آن ۱۲ متر است، تصریح کرد: ۲۲۰ میلیون تومان برای ساخت گلدسته ها و حمل آن به شهرستان و ۸۰ میلیون تومان برای قسمت بتنی گلدسته ها هزینه شده است.

 

مهدوی با بیان اینکه در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت و نصب گلدسته های حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) هزینه شده است، گفت: هزینه ساخت گلدسته ها را یک خیر و نیکوکار پرداخت کرد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: عملیات مربوط به سقف حسینیه و شبستان با صرف هزینه ‌ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان تا ۲ ماه آینده به اتمام می ‌رسد.

 

مهدوی با بیان اینکه برای سنگفرش محوطه حرم ۶۰۰ میلیون تومان هزینه می‌ شود، خاطرنشانکرد: آینه‌کاری حرم نیز در متراژ ۴۰۰ متر در حال انجام است.

 

 

کد خبر 989731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha