ارائه خدمات به ۱۸ هزار ایلامی در طرح آمران سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از ارائه خدمات اطلاع رسانی مبارزه با ویروس کرونا به ۱۸ هزار ایلامی در طرح آمران سلامت خبر داد.

«علی اصغر علی اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از آغاز طرح از ۵ آبان تا امروز، ۱۸ هزار نفر در سراسر استان از خدمات این طرح بهره‌مند شده اند.

 

وی بیان کرد: ۸۶۴ نفر روز از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب ۴۷ تیم در طرح «آمران سلامت» فعالیت می کنند و در این مدت ١٧ هزار  ٢١۵ عدد ماسک و ١٣٢ لیتر مواد ضد عفونی در بین شهروندان توزیع گردید.

 

علی اکبری گفت: طرح آمران سلامت، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،با هدف ارائه توصیه های لازم به هموطنان عزیز با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در حال اجرا است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام  تصریح کرد: طرح آمران سلامت، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با هدف ارائه توصیه های لازم به هموطنان عزیز با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در حال  اجرا است.

 

وی خاطرنشان کرد: اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با مشارکت در این طرح در میادین اصلی شهر و سایر مکان های پر رفت و آمد، ضمن ارائه آموزش نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، هموطنانی که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، نسبت به تردد در سطح معابر اقدام کرده را به رعایت پروتکل ها و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد می کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: اجرای طرح آمران سلامت تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد. 

کد خبر 989827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha