تمدید محدودیت های ترافیکی در ورودی آرامستان های ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمدید اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای ورودی آرامستان های استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

«ابوالفضل کهزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در راستای ابلاغیه ستاد مقابله باویروس کرونا نه تنها از ورود و خروج های بین شهری ممانعت به عمل می آید، بلکه تمامی مسیرهای ورودی آرامستان ها و زیارتگاه ها توسط ماموران راهور کنترل و از تردد خودروها به سمت این مکان ها جلوگیری می شود.

 

وی با اعلام ممنوعیت تردد به سمت آرامستان ها و بقاع متبرکه جهت زیارت اهل قبور، از هم استانی ها ایلامی خواست تا عادی شدن شرایط از مراجعه به این مکان ها خودداری کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی مرکز استان که از روز دوشنبه شروع شده، تا ساعت ۲۴روز جمعه ادامه خواهد یافت.

 

وی با موفق ارزیابی کردن اجرای طرح منع رفت و آمد در مبادی شهر ایلام، گفت: اجرای این طرح مهم و پیشگیرانه در دستور کار مأمورین راهور و انتظامی استان است.

 

کهزادی تصریح‌کرد: وسایل نقلیه عمومی، مسافربری، سوخت رسان، امدادی و خودروهای حامل کالاهای فاسد شدنی مشمول این طرح نمی‌شوند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه با بیان اینکه پلیس تمایلی به اعمال جریمه ندارد، خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت اصرار بر تردد و تخلف، مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

کد خبر 990100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha