تعطیلی نمازجمعه در بیش از ۳۰ نقطه از استان کرمان به دلیل شرایط حادّ کرونایی

طبق اعلام مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان از ۵۶ پایگاه نمازجمعه، این فریضه عبادی سیاسی در بیش از ۳۰ نقطه به دلیل وضعیت فوق قرمز کرونایی استان اقامه نمی شود.

حجت الاسلام سیدمحمدجعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با توجه به وضعیت فوق قرمز استان به لحاظ شیوع کرونا در خصوص نمازجمعه( ۱۶ آبان) توضیحاتی داد.

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با تاکید بر لزوم استمرار همکاری با ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از تعطیلی تعداد قابل توجهی از نمازهای جمعه هفته جاری در مقایسه با هفته های قبل خبر داد.

 

 

 

وی گفت: به دلیل شرایط خاص در مواجهه با ویروس منحوس کرونا و در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری و هماهنگی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نیز با محوریت نماینده ولی فقیه در استان برای نماز جمعه ۱۶ آبان تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 

 

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: بر این اساس نماز جمعه در شهر های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند، بافت، راور، بردسیر، شهربابک، انار، کوهبنان، کشکوئیه، نگار، یزدان آباد، رابر، زیدآباد، زنگی آباد، ارزوئیه برگزار نمی شود.

 

 

 

وی ادامه داد: چترود، ماهان، کاظم آباد، اختیارآباد، باغین، محی آباد، جوپار، پاریز، بلورد، امین شهر، بهرمان، صفائیه، ریحان شهر، خانوک، پابدانا، هنزاء از دیگر نقاطی است که نمازجمعه این هفته در آن اقامه نمی شود.

 

 

 

این مسئول ادامه داد: در سایر شهرهای استان با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی نمازجمعه برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 990111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha