پیشگیری فوریتی از شیوع بیشتر کرونا در فارس با اعلام آمار واقعی

پاک فطرت گفت: برای پیشگیری فوریتی از شیوع بیشتر کرونا در فارس باید آمار ابتلا و فوتی های کرونا به صورت شفاف به مردم استان فارس اعلام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا پاک فطرت»، امروز (پنج شنبه 15 آبان) در جلسه ستاد هماهنگی مقابله با کرونا گفت: برای پیشگیری فوریتی از شیوع بیشتر کرونا در فارس باید آمار ابتلا و فوتی های کرونا به صورت شفاف به مردم استان فارس اعلام شود.

نماینده اول مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت فارس باید ضمن ارائه آمار واقعی، چاره مناسب برای کاهش شیوع در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: سلامت و جان مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است و اقدامات بخش درمان در کشور به خوبی مورد رد و نظارت قرار دارد و گزارشات مردمی در خصوص کشف داروی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته و ... مورد پیگیری فوری قرار می گیرد.

پاک فطرت تاکید کرد: برای تجهیز و تکمیل مراکز وابسته به علوم پزشکی از بیمارستان ها تا مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی باید تامین اعتبار شود.

وی اعلام کرد: در کمیسیون عمران مجلس طرحی درحال نهایی شدن است که تمامی پروژه های تازه احداث یا نیمه کاره این ارگان ها توسط بخش خصوصی ومشارکت سرمایه گذاران این حوزه تکمیل شود.

کد خبر 990251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha