راه حل مشکلات چشم ندوختن به خارج و تکیه بر ظرفیت های داخلی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: راه حل مشکلات کشور تحقق ایران قوی، چشم ندوختن به خارج و تکیه بر ظرفیت های داخلی است، حق این مردم بیش از این ها است چرا که مردم دین خود را به نظام ثابت کرده اند اکنون نوبت مسئولین است که به آنها خدمت کرده و جبران کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ آبان حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: اگر چه تحریم‌های ظالمانه برای کشور و مردم ایجاد زحمت کرده و تاثیر داشته اما اگر دولتمردان و مسئولین کشور به اقتصاد مقاومتی، مقاومت فرهنگی هوشمندانه و امنیت پایدار داخلی و خارجی اقبال بهتر و تحرک بیشتری از خود نشان دهند بسیاری از مشکلات ما حل می شود.










امام جمعه آسمینون تصریح کرد: راه حل مشکلات کشور تحقق ایران قوی، چشم ندوختن به خارج و تکیه بر ظرفیت های داخلی است، حق این مردم بیش از این ها است چرا که مردم دین خود را به نظام ثابت کرده اند اکنون نوبت مسئولین است که به آنها خدمت کرده و جبران کنند.













وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز میلاد خجسته پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، بیان کرد: بخش اول سخنان ایشان در خصوص آخرین پرده از معارضه و دشمنی همیشگی غرب با اسلام بود و در این باره فرمودند؛ رئیس جمهور یک کشور از کار یک هنرمند دفاع و حمایت می کند و این نشان می دهد که پشت این قضیه دست ها و تشکیلاتی در کار است.













حجت الاسلام احمدی نیک اضافه کرد: این قضیه درس ها و  عبرت های دارد، از جمله این که امت اسلامی با این خشم و انزجار خود نشان دادند که زنده و پویا بوده و تعصب دینی دارند و در مقابل اهانت به مقدسات ساکت نمی‌نشینند نکته دیگر این که با این حرکات، هتاکی ها و جسارت ها خورشید اسلام و پیامبر اکرم(ص) درخشان تر می شود این حادثه که همان دفاع یک رئیس جمهور از یک جنایت و دفاع از وحشی گری فرهنگی و نماد ذات ظلمانی غرب است فرانسه ای که دم از آزادی بیان می‌زند و حقوق بشر، خشن ترین و وحشی ترین تروریست ها را در خود جای داده است.












خطیب جمعه آسمینون بیان کرد: بخش دیگر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات آمریکا مبنی بر عدم تاثیر نتیجه انتخابات آمریکا در تغییر سیاست های نظام اسلامی ایران درباره آمریکا بود چرا که سیاست ما در قبال آمریکا حساب شده و مشخص است و رفت و آمد اشخاص در آن تاثیر ندارد از سوی دیگر رژیم آمریکا به شدت دچار انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی شده است و این امپراطوری دیری نخواهد پایید که منهدم شود.









وی اظهار کرد: بحث دیگر بیانات رهبری در خصوص گرانی های بی منطق، بدون توجیه و مسائل اقتصادی و معیشتی بود که در زمینه اقتصاد، امنیت و فرهنگی مسئولین بایستی تحرک بیشتر و بهتری داشته باشند









حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: در زمینه اقتصاد نگاه صحیح و اصولی این است که مطلقا به بیرون کشور نگاه نکنیم، نه این که رابطه مان را با دنیا قطع کنیم ارتباط باید برقرار باشد اما آنچه که مهم است این که ما علاج را از بیرون خود کشور نخواهیم چرا که علاج در داخل کشور است.









امام جمعه آسمینون عنوان کرد: باید تلاشی برنامه ریزی شده و سازمان یافته در زمینه اقتصاد صورت گیرد متاسفانه بسیاری از مشکلات کنونی ربطی به تحریم ندارد بلکه مربوط به ناهماهنگی ها است و در این خصوص دستگاه‌های متولی هماهنگ نیستند و بسیاری از گرانی های اخیر نیز توجیه ندارد و با هماهنگی و نظارت دستگاه‌های متولی قابل حل هستند.








وی تاکید کرد: امنیت زیر ساخت اصلی معیشت و سلامت است در شرایطی که عده‌ای در داخل بحث و جدل ها را به جدال ترامپ و بایدن دادند سپاه بیدار ما بی اعتنا به این فضاسازی‌های کاذب نشان داد که تنها راه اقتدار چشم دوختن به داخل، قدرت و توان فرزندان این مرز و بوم است.







حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه با اشاره به رونمایی از رگبار موشکی ایران، تصریح کرد: این اقدام برگ دیگری از اقتدار موشکی ایران است که یک روز پس از روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام مهمی دارد از جمله این که آمریکا بداند مبارزه مردم ایران محدود به کلام و شعار نیست و دوم این که امنیت ملی اولویت سربازان این مرز و بوم بوده و همچنین باید بداند دوران بزن دررو تمام شده و برای ما ترامپ یا بایدن فرقی ندارد.

کد خبر 990435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha