دشمنی استکبار به دلیل عدم همراهی ما با سیاست های ظالمانه آنها است 

حجت الاسلام رئیسی گفت: برخی تصور می کنند که اگر با استکبار دست دوستی دهیم مشکلات ما حل می شود، نه این طور نیست دشمنی آنها با جمهوری اسلامی به دلیل این است که ما با سیاست های ظالمانه آنها همراهی نمی کنیم آنها با اصل اسلام مخالف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ آبان حجت الاسلام «رئیسی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: دشمنان اسلام می دانند اگر اتحاد اسلامی به طور کامل برقرار شود آنها در منطقه جایی ندارند، برخی از کشورهای اسلامی به طرف دشمن دست دوستی دراز کرده و به مسلمانان خیانت کرده اند.





امام جمعه موقت رودبار جنوب خاطرنشان کرد: توهین به بهانه آزادی بیان کاری زشت و ناشایست است اما با این خباثت ها هیچ خدشه ای به دین اسلام وارد نمی شود و نور دین اسلام خانوش نشده بلکه روز به روز گسترده تر می شود.





وی خطاب به رئیس جمهوری فرانسه، بیان کرد: چرا منافقان که ۱۷ هزار نفر را شهید کردند را در کشور خود جای داده اید اما در فرانسه جلیقه زدها را سرکوب می کنید؟ آیا در این خصوص آزادی بیان بی معنا است؟.








حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: برخی تصور می کنند که اگر با استکبار دست دوستی دهیم مشکلات ما حل می شود، نه این طور نیست دشمنی آنها با جمهوری اسلامی به دلیل این است که ما با سیاست های ظالمانه آنها همراهی نمی کنیم آنها با اصل اسلام مخالف هستند.







خطیب موقت جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: تا لحظه ای که قطره خونی در وجود ما باشد با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم.







وی با بیان این مطلب که مردم نجیب ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی اما همچنان استقامت می کنند، ابراز کرد: همان طور که رهبری فرمودند؛ باید قوی شویم و با تکیه بر توان داخلی، مشکلات کشور را حل کنیم.








حجت الاسلام رئیسی اضافه کرد: گرانی کمر مردم را شکسته است و مسئولین باید خود را جای آن کارگری قرار دهند که به دلیل وضعیت بد معیشتی با شرمساری به خانه می رود.








امام جمعه موقت رودبار جنوب ضمن درخواست از مسئولین برای چاره اندیشی در برابر گرانی ها، تصریح کرد: مسئولین باید نظارت ها را بیشتر کنند، چرا قیمت های درج شده بر روی کالا ها با قیمت آنها برای فروش تفاوت دارد؟ و گاهی اوقات تا ۲ برابر بیشتر به دست مصرف کننده می رسد؟.








وی ضمن درخواست از مسئولین در خصوص پیگیری حق آبه هلیل رود، عنوان کرد: چرا حق آبه هلیل رود برای منطقه ما در نظر گرفته نمی شود، مگر حق آبه منطقه ما فصلی است؟ مگر نباید این حق آبه دائمی باشد؟.









حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فرمودند؛ کمترین شکرگزاری این است که از نعمت های خداوند در راه معصیت الهی استفاده نکنیم و این مصداق شکر عملی است.








خطیب موقت جمعه رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: شکر زبانی یعنی با زبان شکرگزار خداوند بود و برای نعمت های زیاد خداوند الحمدلله گفت زیرا شکر نعمت موجب افزایش نعمت می شود اما کفران نعمت عذاب الهی را در پی دارد.

کد خبر 990447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha