کشور با کار جهادی و انقلابی سامان می گیرد 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: ما فقط با کار جهادی و انقلابی می توانیم کشور را به سامان برسانیم و باید مواظب باشیم این دنیای وانفسا ما را از کارهای خیر محروم نکند، بیایم با لبیک گفتن به پیام ولی فقیه رزمایش مواسات و همدلی بی بدیل دیگری را رقم زنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ آبان حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: یکی از مصادیق تقوا، رعایت حدودهایی است که خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درباره ایتام سفارش کرده اند، در روایتی از وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) وارده شده است؛ کسی كه يتيمی را سرپرستی كند و عهده دار مخارجش شود من و وی در بهشت پهلوی يكديگر هستيم، در بهشت  فاصله اش با من پیامبر به اندازه ۲ انگشت است، یعنی همسایه ای نزدیک پیامبر (ص) در بهشت است.







 
امام جمعه قلعه گنج افزود: ما فقط با کار جهادی و انقلابی می توانیم کشور را به سامان برسانیم و باید مواظب باشیم این دنیای وانفسا ما را از کارهای خیر محروم نکند، بیایم با لبیک گفتن به پیام ولی فقیه رزمایش مواسات و همدلی بی بدیل دیگری را در کشور رقم زنیم.







وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیاناتاتشان در سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از مسئولین گلایه کرده و فرمودند؛ این مشکلات مربوط به ناهماهنگی ها است و ضعف های موجود باید زود حل شود، چون علاج کلیه مشکلات در داخل کشور است.


 





 حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: مسئولین باید حواسشان را جمع کنند، چون اصول ما در برابر دنیای استکبار مشخص است و انتخابات آمریکا ربطی به ما ندارد و رای اکثریت در دموکراسی آمریکایی هیچ ارزشی ندارد.











خطیب جمعه قلعه گنج بیان کرد: ما انتقام خون شهید سلیمانی را از استکبار می گیریم و اگر خطایی از آمریکا سر زند، از دید فرزندان ولایت در امان نخواهند بود، و استکبار این را هم باید بداند دوران بزن در رو تمام شده است.







امام جمعه قلعه گنج ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در خاتمه تاکید کرد: چهره نورانی پیامبر (ص) با این اهانت ها روز به روز روشن تر می شود و مسلمانان باید اتحاد خود را حفظ کرده و قاطعانه و محکم درباره این اهانت ها ایستادگی کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

کد خبر 990454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha