پرداخت خسارت ۱۲۵ میلیارد ريالی بیمه ایران مرکز بهشهر به بیمه شدگان

یوسفی از پرداخت خسارت ۱۲۵ میلیارد ريالی بیمه ایران مرکز بهشهر به بیمه شدگان خبر داد و گفت: این مقدار خسارت در ۶ ماهه امسال اتفاق افتاد.

«فضل الله یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: بهشهر با قدمت بیش از 30 سال در صنعت بیمه، حوزه فعالیتی سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه را در اختیار  دارد و دارای 28 نماینده جنرال و 9 نماینده فروش بیمه عمر در شرق مازندران است.

 

رئیس شرکت سهامی بیمه ایران مرکز بهشهر افزود: در بخش پرداخت خسارت ثالث و جرح و فوت در 6 ماهه  امسال 205 فقره پرونده جرحی و فوتی بررسی  و 70 میلیارد و 609 میلیون ریال خسارت پرداخت شد.

 

وی با اعلام اینکه در بخش ثالث مالی هم 302 فقره خسارتی بررسی شد که 15 میلیارد و 174 میلیون ريال خسارت پرداخت شد؛ خاطر نشان کرد: در حوادث راننده هم 46 فقره پرونده خسارت مورد بررسی قرار گرفت که 13 میلیارد و 667 میلیون ريال خسارت پرداخت شد.

 

یوسفی یادآور شد: در پرداخت خسارت بیمه بدنه هم 182 فقره مورد بررسی قرار گرفت و 7 میلیارد و 450 میلیون ريال خسارت پرداخت شد و در بخش درمان تکمیلی هم با 10 میلیارد و 799 میلیون ريال خسارت پرداخت شد.

 

رئیس شرکت سهامی بیمه ایران مرکز بهشهر گفت: در مجموع 5 هزار و 369 فقره پرونده خسارتی در بخش های بیمه آتش سوزی، حوادث، عمر، درمان، مسئولیت و اتومبیل در شرکت سهامی بیمه ایران مرکز بهشهر در شرق مازندران بررسی شد که 125 میلیارد ريال در 6 ماهه امسال خسارت پرداخت شد.

 

وی در ادامه با اشاره به 85 سالگی بیمه ایران اظهار کرد: بیمه ایران در طول یک ماه ۱۵ آبان ماه تا ۱۵ آذر ماه سال ۹۹ در رشته های مختلف بیمه ای نظیر بیمه حوادث، مسوولیت، حوادث و آتش سوزی و سایر رشته ها از ۱۰ درصد تا سقف ۵۰ درصد به مشتریان خود تخفیف می دهد.

 

یوسفی یادآور شد: در تخفیفات شگفتانه بیمه ایران، بیمه آتش سوزی با ۵۰ درصد و بیمه عمر و حوادث حافظان سلامت با ۱۰ درصد بیشترین و کمترین تخفیف بیمه ای را به خود اختصاص می دهند.

 

رئیس شرکت سهامی بیمه ایران مرکز بهشهر افزود: بیمه ایران همچنین در رشته بیمه حوادث تاسقف ۴۰ درصد، بیمه بدنه اتومبیل ۳۵ درصد و بیمه حمل و نقل کالا تا سقف ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

 

یوسفی تاکید کرد: بیمه ایران در طول یک ماهه تخفیفات خود در سایر رشته بیمه نظیر بیمه درمان گروهی تا سقف ۲۰ درصد تخفیف اعمال می کند.

 

وی گفت: در پایان جشنواره شگفتانه بیمه ایران به افرادی که از این طرح استفاده کرده به قید قرعه هدایای ویژه‌ای اهدا می کند.

کد خبر 990493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha