لزوم راه اندازی تفکر کار منطقه ای در خراسان/ تزریق ناامیدی در جامعه، خیانت است

عرف با اشاره به اینکه تفکر کار منطقه ای را می‌توان در خراسان جنوبی راه اندازی کرد، گفت: استانداران خراسان با همفکری می توانند به برنامه ریزی مشخص منطقه ای برسند تا از اقدامات جزیره ای پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جمال عرف» صبح امروز (۱۷ آبان) در آيين تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی اظهار کرد: ریل گذاری که استاندار سابق خراسان جنوبی گذاشته است را تغییر نمی دهیم و استاندار جدید نیز همین کارها را دنبال خواهد کرد.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه رهبر  معظم انقلاب سه اولویت کشور را بحث اقتصاد، امنیت و فرهنگ مطرح کردند، افزود: همه استانداران باید در همین مسیر و با توجه به این اولویت ها فعالیت کنند.

 

عرف با اشاره به اینکه تفکر کار منطقه ای را می توان در خراسان جنوبی راه اندازی کرد، گفت: استانداران خراسان با همفکری می توانند به برنامه ریزی مشخص منطقه ای برسند تا از اقدامات جزیره ای پرهیز شود.

 

وی ادامه داد: وضعیت کشور در شرایط خطیری قرار دارد و مسئولان در تمام سطوح باید وحدت و انسجام را حفظ کنند چرا که همه در یک دریای مواج و طوفان زده هستیم.

 


معاون سیاسی وزیر کشور به انتخابات آمریکا و گرفتاری در فساد درون سیستمی این کشور هم اشاره کرد و گفت: در این شرایط محکوم به انسجام و وحدت هستیم و ایجاد امید در بین مردم ضرورت دارد.

 

عرف با تاکید بر اینکه پمپاژ و تزریق ناامیدی در این شرایط سخت کشور خیانت است، ادامه داد: دولت ها در جمهوری اسلامی ایران می آیند و می روند اما آنچه می ماند نظام مقدس جمهوری است لذا باید همه در جهت تقویت آن تلاش کنند.

 

وی انتقاد کرد: متاسفانه گاهی اوقات برخی افراد به سخنان و رفتار خود توجه ندارند و موجب ناامیدی بین مردم می شوند.

 

در این مراسم از خدمات «معتمدیان» استاندار پیشین تجلیل و  «حمید ملانوری شمسی» به عنوان هشتمین استاندار خراسان جنوبی معرفی شد.

کد خبر 990527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha