۱۳ آبان ملت ایران پیروزی دیگری در برابر تحریم آمریکا کسب کرد

ترقی با اشاره به به اینکه نقشه ها و طرح های امریکا در تحریم ایران با شکست مواجه شده است گفت: ۱۳ آبان ملت ایران پیروزی دیگری در برابر تحریم آمریکا کسب کرد.

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام گفت: به طور روشن می توان گفت که 13 آبان امسال در واقع مواجه است با تعیین تکلیف وضعیت ریاست جمهوری آمریکا و طبیعتا اگر این موضوع در آنجا روشن شود، ما باید پایان دوران تحریم و فشار آمریکا علیه جمهوری اسلامی را ملت ما شاهد باشیم زیرا تمام طرح ها و برنامه های آمریکا در جهت تحریم جمهوری اسلامی ایران رو به اتمام است و هیچ راهکار دیگری برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران در اختیار ندارد.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: این موضوع نشان می دهد که در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ملت ایران پیروزی دیگری را در اثر مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا به دست می آورد.

 

ترقی اظهار کرد: این پیروزی، پیروزی سیاسی و هیئت حاکمه آمریکاست و موفقیتی است که جمهوری اسلامی بر اثر مقاومت در برابر تحریم های اقتصادی آمریکا به دست آورده است و بار دیگر ملت ایران در 13 آبان با توجه به اینکه آمریکایی ها با تحریم های خود حتی امکان صادرات دارو و خرید دارو را نیز برای ملت ما منع کرده اند، کینه و دشمنی خود را نسبت به آمریکا بیشتر از گذشته نشان می دهد.

 

 وی گفت: در چنین روزی در واقع اثبات می شود که طرح ها و برنامه های آمریکا در منطقه نیز علیرغم اینکه بیشتر جنبه انتخاباتی داشته است اما از پشتیبانی لازم برخوردار نیست و این طرح ها با شکست مواجه شده، شکست آنها بخصوص در رابطه با مسئله فلسطین و سازش میان برخی کشورهای متحد عربی با رژیم جعلی اسراییل  به خوبی نمایان است.

 

 

کد خبر 990602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha