ترسیم جایگاه فرهنگی اوقاف یکی از وظایف مهم این سازمان است

سیدمحمدی ترسیم جایگاه فرهنگی اوقاف را یکی از وظایف مهم این سازمان دانست و گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان شناسایی، فراخوان و جذب انسان‌های متعهد و نیکوکار در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ وقف امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، با حضور حجت‌الاسلام«ستار علیزاده» مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان،امام جمعه و فرماندار صومعه‌سرا صبح امروز(شنبه، 17آبان) آیین تودیع و معارفه رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا برگزار شد.

 

«سیدجلال سیدمحمدی» در این آیین اظهار کرد: حضور مستمر در اداره، پاسخگویی به مطالبات و تکریم مردم، مهم‌ترین ملاک ما در ارزیابی مدیران دستگاهای اجرایی است، که انتظار داریم رییس جدید اداره اوقاف این موضوعات را محور برنامه‌های روزانه خود قرار دهد.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: لازم است مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از فرصتی که در اختیار آنها گذاشته شده، برای خدمت‌رسانی به مردم و جامعه گام بردارند و از مجموعه‌ای که در اختیار آنهاست، حراست کنند.

 

وی گفت: هر چقدر برای مردم کار کنیم باز بدهکار صفا، صمیمیت و معرفت مردم هستیم که البته اداره اوقاف در این راستا به درستی نقش آفرینی می‌کند.

 

سیدمحمدی ترسیم جایگاه فرهنگی اوقاف را یکی از وظایف مهم این سازمان عنوان و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان شناسایی، فراخوان و جذب انسان‌های متعهد و نیکوکار در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ وقف امری ضروری است.

 

فرماندار صومعه‌سرا ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های «حسن راستاد» رییس سابق اوقاف صومعه‌سرا که شخصی اخلاق مدار کم حرف و پرکار بود اظهار کرد: امیدواریم با حضور رییس جدید«پورآقایی» شاهد تحقق اهداف و برنامه‌های ستادی سازمان اوقاف در این شهرستان باشیم، تا گو‌شه‌ای از مشکلات مردم را رفع کنیم.

 

وی با اشاره به جان‌فشانی‌های شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌مقدس، خاطرنشان کرد: هر کس در هر پست و مقامی باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و در مسیر اهداف و آرمان‌های شهدا گام بردارد.

کد خبر 990686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha