اولین گردهمایی مبلّغان و مداحان طرح سدره برگزار می شود

اولین گردهمایی مبلّغان و مداحان طرح سدره (کمک به برپایی روضه‌های خانگی) یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، اولین گردهمایی مبلّغان و مداحان طرح سدره (کمک به برپایی روضه‌های خانگی)، ۱۸ آبان‌ماه در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

 

این طرح با هدف ترویج هرچه بیشتر سنّت حسنه بر پایی روضه‌های خانگی ساده و در پی تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه هیأت‌های مذهبی به مسأله خانواده در دیدار با مداحان در سال‌های گذشته، به همت هیأت میثاق با شهداء از فاطمیه سال ۹۸ راه‌اندازی شد و تاکنون توفیق برگزاری مجالس متعدّدی در سطح شهر تهران را داشته است.

 

در این برنامه که با حضور طلّاب و مداحان فعال در این طرح برگزار خواهد شد، به ارزیابی عملکرد طرح سدره پرداخته شده و در ادامه، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به  سخنرانی در زمینه اهمیت روضه‌های خانگی و آداب برگزاری آن خواهد پرداخت.

 

این گردهمایی ۱۸ آبان ماه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ با حضور مبلغان و مداحان طرح و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام طرح سدره به نشانی @Sedreh_com و صفحات مجازی هیأت میثاق با شهدا پخش خواهد شد. همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان از صفحه panahian_ir نیز پخش می‌شود.

کد خبر 990872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha