۴۰۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی مصوب شد

معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه برای انجام طرح های عمرانی دستگاه های دولتی این شهرستان مصوب شد.

«سید وحید میرزامحمدزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: بیشترین اعتبارات سال جاری برای حوزه راه، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب است و با توجه به طرح های نیمه تمام تعریف پروژه جدید نداریم.

 

معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان بیان کرد: اعتبارات برای طرح های نیمه تمام و بیشتر اولویت با طرح هایی است که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، لحاظ شده که با توجه به شاخص پایین راه و اینکه شغل اکثر مردم شهرستان دامداری و کشاورزی است، اولویت ویژه با حوزه راه و جهاد کشاورزی است.

 

میرزامحمدزاده عنوان کرد: سال گذشته ۹۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان مصوب شد که از این میزان ۳۰۵ میلیارد ریال تخصیص یافت که بیشترین اعتبارات مربوط به دستگاه های آب و فاضلاب شهری، روستایی، راه و شهرسازی، آب منطقه ای و نوسازی مدارس بود.

 

معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان با بیان اینکه طرح های در دست اجرای شهرستان بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبارات تاکنون دستگاه های اجرایی در انجام طرح های خود بسیار خوب عمل کرده و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است  ولی اتمام آن ها نیازمند تامین اعتبارات جدید است.

 

میرزا محمدزاده تصریح کرد: در بهار امسال سه پروژه اقتصادی مهم در این شهرستان کلنگ زنی شد که این طرح ها شامل گاوداری مولد هزار راسی روستای قلعه چه، گاوداری ۱۰ هزار راسی روستای خرم‌آباد و گلخانه ۱۰۰ هکتاری روستای دوین از توابع بخش مرکزی است که تحول و توسعه اقتصادی خوبی را برای شهرستان خواهد داشت.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 990887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha