۲۵۰ بسته مواد غذایی میان خانوارهای بی بضاعت جهرم توزیع شد

ابراهیمی از توزیع ۲۵۰ بسته مواد غذایی به همت کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم خبر داد که برای تهیه آن بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای رزمایش «مواسات و همدلی» در کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)»، مسجد «امام کاظم (ع)» جهرم، گفت: به همت خیران و اعضای این کانون فرهنگی و هنری و در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح «مواسات» و «کمک های مومنانه»، اقدام به تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان محله کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)»، مسجد «امام کاظم (ع)» جهرم، افزود: در این مرحله از طرح «مواسات» که به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) برگزار شد، تعداد ۲۵۰ بسته غذایی تهیه و پیش از بسته بندی تحویل خانواده های نیازمند و کم بضاعت شد.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته ها به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه شده است، عنوان کرد: بسته های مواد غذایی شامل گوشت مرغ، برنج، رب گوجه، روغن و... بوده است.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی با همکاری مرکز نیکوکاری «امام موسی کاظم (ع)» که زیر نظر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» فعالیت دارد، تهیه شده است، بیان کرد: با تشکیل این مرکز نیکوکاری و شناسایی اقشار و خانواده های مستمند محله و ساکن اطراف مسجد، خدمات متعددی در طول سال برای آنها انجام می شود.

 

وی به اجرای طرح «مواسات» به همت کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» در طول سال جاری اشاره کرد و گفت: پیش از این در ۲ مرحله بیش از هزار بسته مواد غذایی به همت خیران و نیکوکاران تهیه و پس از بسته بندی به خانواده های کم برخوردار محله حیدرآباد و همجوار مسجد تقدیم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)»، مسجد «امام کاظم (ع)» جهرم در پایان با قدردانی از همت خیران در به ثمر رسیدن طرح «مواسات» در این کانون فرهنگی هنری، تاکید کرد: دست تک تک افرادی که در این راستا با کمک های مادی و معنوی خود به کمک محرومان شتافتند را به گرمی می فشاریم و از آنها می خواهیم همواره در کمک مومنانه به هم نوعان خود همچون گذشته ما را یاری کنند.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 990913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha