تاکید بر تلاش مضاعف کانون های مساجد در ثبت فعالیت های طرح شنبه های کتاب

مظاهری گفت: باتوجه به اینکه در طرح ملی ایران قوی، «رواق کتاب» بر عهده استان چهارمحال و بختیاری گذاشته شده است کانون های فرهنگی هنری استان باید تلاشی مضاعفی در ثبت فعالیت های طرح ملی شنبه های کتاب و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در نشست هم اندیشی رابطین فهمای شهرستان کوهرنگ که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ برگزار شد، گفت: باتوجه به اینکه در طرح ملی ایران قوی، «رواق کتاب» بر عهده استان چهارمحال و بختیاری گذاشته شده است کانون های فرهنگی هنری استان باید تلاشی مضاعفی در ثبت فعالیت های طرح ملی شنبه های کتاب و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه این استان در طرح ملی شنبه های کتاب جزء پنج استان برتر اعلام شده است لذا انتظار می رود کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت خود را در این زمینه افزایش دهند.

 

وی به طرح ملی «ایران قوی» اشاره کرد و گفت: این طرح در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ذیل عنوان فهمای سال ۱۳۹۹ اجرا می شود.

 

مظاهری ادامه داد: ذیل این شبستان ها ۱۲ رواق تعریف شده که در طرح ملی «ایران قوی» ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ذیل این شبستان ها و رواق ها انجام می شود.

 

وی حضور فعال در رویداد ملی ایران قوی را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده استان اعلام کرد و گفت: این استان همچنین استان معین «رواق کتاب» است و جریان سازی فرهنگی در این طرح در بستر فضای مجازی از مهمترین برنامه های این حوزه به شمار می‌رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در طرح ملی ایران قوی، رواق کتاب بر عهده استان چهارمحال و بختیاری گذاشته شده است تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان باید تلاشی مضاعفی در ثبت فعالیت های طرح ملی شنبه های با کتاب مساجد و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشند.

 

کد خبر 991266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha