هلال احمر سبب امید جان‌های خسته و آسایش آسیب دیدگان حوادث است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به خدمات گسترده جمعیت هلال احمر در برقراری صلح و دوستی، گفت: هلال احمر سبب امید جتن های خسته آسیب دیدگان حوادث است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به خدمات گسترده جمعیت هلال احمر به مردم، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری، کوشش در جهت برقراری صلح و دوستی پایدار در میان ملت‌ها و حمایت از زندگی انسان‌ها شکل گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: امروزه  در حوادثی که پیش می‌آید، حضور هلال احمر سبب امید جان‌های خسته و آسایش آسیب دیدگان حوادث است.  

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تقویت زیر ساخت ها در استان لرستان، بیان کرد: توسعه زیرساخت ها بویژه در حوزه بهداشت و درمان و پدافند غیرعامل ضروری است.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: متاسفانه در پیشینه استان لرستان عقب ماندگی‌هایی وجود دارد به طوری که در روزهای ابتدایی شیوع کرونا برای تهیه ابتدایی‌ترین تجهیزات با مشکل روبرو شدیم و متاسفانه بیمارستان مجهزی نداریم، بیمارستان تامین اجتماعی استان بیمارستان مجهزی نیست که بتواند در کنار بیمارستان‌های دولتی کمک کند که انتظار داریم جمعیت هلال احمر کشور در راستای تامین تجهیزات، مراکز توان بخشی  بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کند. 

 

وی بیان کرد: جای سوال بود چرا استان لرستان  از داشتن داروخانه هلال احمر محروم است که امیدواریم راه‌اندازی این داروخانه در مرکز استان در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: 100 هزار از خانوارهای استان تحت پوشش کمیته امداد هستند ولی به همین میزان نیازمند در استان وجود دارد که بنا بر محدودیت‌ها نمی‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند در همین راستا از جمعیت هلال احمر انتظار داریم  با توجه به شیوع کرونا و در بحث کمک‌های معیشتی به استان توجه ویژه داشته باشد.

 

کد خبر 991344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha