شروع بارش های پاییزی از هفته جاری در چهارمحال و بختیاری

چراغپور از افزایش ابر و بارش های پراکنده برای روز سه شنبه در اکثر نقاط استان خبر داد و گفت: این ناپداری های جوی تا پایان هفته مهمان آسمان چهارمحال و بختیاری است.

«مهران چراغپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد  اظهار داشت: هفته جاری شاهد ورود سامانه بارشی به استان و بارش های پراکنده باران در برخی از مناطق هستیم.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از افزایش ابر و بارش های پراکنده برای روز سه شنبه در اکثر نقاط استان خبر داد و افزود: این ناپداری های جوی تا پایان هفته مهمان آسمان چهارمحال و بختیاری است.

 

وی با بیان اینکه در پی فعالیت این سامانه بارشی شاهد رخداد صاعقه و وزش بادهای شدید هستیم، گفت: کوهنوردان و دامداران طی روزهای آینده از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

 

چراغپور با تاکید بر اینکه بارش های موثر از اواخر آذرماه در چهارمحال و بختیاری آغاز می شوند، تصریح کرد: طی هفته های آینده بارش های رگباری در استان گسترش می یابد.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از احتمال آبگرفتگی مسیل ها در پی بارش های پراکنده خبر داد و اظهار کرد: کشاورزان باید محصولات کشاورزی خود را سریعتر جمع آوری کنند تا به آن ها آسیبی وارد نشود.

 

وی با اشاره به اینکه علی رغم ورود سامانه بارشی دمای هوا طی روزهای پیش رو در استان گرمتر می شود، خاطرنشان کرد: دمای مرکز استان صبح امروز به دو درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

 

کد خبر 991434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha