کانون های مساجد استان اردبیل در اجرای برنامه های فرهنگی رواق ترنج مشارکت کنند

سعادتی گفت: ستاد استانی اردبیل به عنوان دبیرخانه رواق ترنج در رشته هنرهای تجسمی انتخاب شده اند و کانون های مساجد استان اردبیل در اجرای برنامه های فرهنگی این رواق مشارکت بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سعید سعادتی» امروز (19 آبان ماه) در جلسه شورای عالی معاونین ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و ارتباط مستقیم وبینار با مدیر و همکاران ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل گفت: کانون های مساجد استان اردبیل سال گذشته توانستند افتخارات بزرگی در رویداد ملی «فهما» کسب کنند و حتی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یکی از کانون های روستایی برای بازدید از خلاقیت های این کانون نشان از توانمندی بسیار خوب آنها در حوزه فرهنگی است.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تصریح کرد: ستاد استانی اردبیل به عنوان دبیرخانه رواق ترنج در رشته هنرهای تجسمی انتخاب شده اند و کانون های مساجد استان اردبیل در اجرای برنامه های فرهنگی این رواق مشارکت بهتری داشته باشند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: رشته هنرهای تجسمی در کانون های مساجد جریان نوپایی است که باید به صورت تخصصی برای جذب نوجوانان و جوانان در این رشته هنری اقدام شود.

 

سعادتی ادامه داد: ثبت اطلاعات هنرمندان هنرهای تجسمی کانون های مساجد و بروزرسانی آمار و اطلاعات این حوزه و ثبت آثار هنرمندان کانونی از مهمترین اولویت برنامه های دبیرخانه استانی باید قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: رویداد ملی «ایران قوی» از 22 آبان یعنی تا چند روز آینده اجرایی می شود و باید ستادهای استانی نیز در زمینه ثبت فعالیت کانون ها در این رویداد را با قوت و همدلی بیشتر ادامه دهند تا شاهد یک رقبت سازنده در حوزه فرهنگی کشور باشیم.

 

سعادتی افزود: تمامی فعالیت ها و برنامه ریزی ها حول محور ایران قوی در راستای اجرای سند تحول کانون های مساجد است که باید با همدلی و همکاری مدیران و فعالان کانون های مساجد پیگیری شود.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور عنوان کرد: همکاری سازنده ستادهای استانی با دستگاه های اجرایی استان در راستای مشارکت در برنامه های فرهنگی از دیگر اولویت ها است که استان اردبیل در این زمینه کارهای ارزنده ای انجام داده و دستگاه های اجرایی این استان مشارکت بسیار خوبی در فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد دارند.

 

سعادتی اعلام داشت: همت بلند فعالان و اعضای کانون های مساجد با وجود محدودیت های اعتباری بسیار خوب بوده و شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه فرهنگی با محوریت مساجد هستیم.

 

کد خبر 991453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha