حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال یک ضرورت است

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال یک ضرورت است، گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را برای پیگیری و رفع موانع تولید و اشتغال بکار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با بیان اینکه بر اساس دستور العمل جدید، ساختار ستاد اقتصاد مقاومتی تغییر پیدا کرده و دبیری ستاد که قبلا در تصدی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بود به دادستان مرکز استان منتقل شد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: این جلسه در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با ساختار و شرح وظایف جدید می باشد که امیدواریم دبیر جدید ستاد تمام تلاش خود را برای پیگیری و اقدامات اثرگذار در حمایت از واحد های تولیدی و اشتغال بکار گیرد.

 

وی با تأکید بر این موضوع که نگاه امروز ما به فرمایشات مقام معظم رهبری، نگاه فرمایشی و توصیه ای نیست، بلکه نگاه تکلیف مداری است و همه باید برای اجرای دقیق فرماشات رهبر معظم انقلاب و قانون در حمایت از تولید و رفع موانع تولید تلاش مضاعف کنیم و تخطی از قانون  و امر ولایت فقیه امری نابخشودنی و گناه محسوب می شود .

 

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان اظهار کرد: دستگاه قضایی در حمایت از تولید و اشتغال بسیار مصمم است و نباید در این حوزه ها هیچ مصامحه ای صورت بگیرد و کسانی که بخواهند در این مسیر مشکلات و موانع ایجاد کنند با قاطعیت دستگاه قضایی مواجه خواهند شد .

 

وی با اشاره به اینکه حمایت هوشمندانه و همه جانبه از تولید و اشتغال یک ضرورت است ادامه داد: ستاد اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را برای پیگیری و رفع موانع تولید و اشتغال بکار گیرد، چرا که در سال جهش تولید نه تنها نباید  هیچ واحد تولیدی تعطیل شود، بلکه باید اقدامات لازم برای توسعه تولید و اشتغال افزایش پیدا کند.

 

عالیترین مقام قضائی استان با بیان اینکه دبیر خانه ستاد اقتصاد مقاومتی باید روزانه اقدامات و گزارشات کلیه دستگاهها را رصد و پیگیری کند و بر اساس دستورالعمل جدید شرح  وظایف همه مدیران مشخص  شده است .

کد خبر 991771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha