نمایشگاه کتاب در آستارا برپا شد

نمایشگاه کتاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشاراتی داریوش در بندر آستارا برپا شد.

«شاپور تشرینی» امروز(سه شنبه، ۲۰ آبان) در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در آستارا این است که فرهنگ کتاب‌خوانی در بین اقشار مختلف جامعه ترویج و اشاعه یابد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب عرضه شده است، افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۰ هزارجلد کتاب در معرض فروش و نمایش گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به‌اینکه در نمایشگاه کتاب آستارا کتاب‌هایی با موضوعات مذهبی، ادبی، رمان، تاریخی، بازاریابی، روانشناسی، علمی، هنری، کودک و نوجوان و ... در معرض فروش و نمایش گذاشته شده است، تصریح‌کرد: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

 

تشرینی با بیان‌اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب آستارا تا ۲۰ آبان سال جاری در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان شهروندان و علاقمندان است، گفت: این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب میزبان همشهریان و علاقمندان است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا خاطرنشان کرد: از همشهریان و افرادی که در نمایشگاه کتاب حضور پیدا می کنند انتظار این است به دلیل شیوع کرونا ویروس از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 991811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha