احتمال بارش پراکنده برف در خراسان رضوی وجود دارد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طبق نقشه های هواشناسی، طی امروز به تدریج شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان خواهیم بود اما از فردا چهارشنبه ضمن افزایش ابرناکی، در نواحی شمال غرب استان انتظار بارش باران و برف وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طبق نقشه های هواشناسی، طی امروز به تدریج شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان خواهیم بود اما از فردا چهارشنبه ضمن افزایش ابرناکی، در نواحی شمال غرب استان انتظار بارش باران و برف وجود دارد.

 

روز پنجشنبه بر شدت بارش ها افزوده شده و در نواحی شمالی و ارتفاعات استان بارش به صورت برف و باران خواهد بود ضمن اینکه از روز پنجشنبه شاهد کاهش قابل توجه دما و افزایش شدت وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

 

این درحالی است که روز جمعه برای نواحی جنوبی استان بارش باران پیش بینی می شود. بنابراین در روزهای پنجشنبه و جمعه احتمال آبگرفتگی معابر در این مناطق وجود خواهد داشت.

 

طی ۲۴ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۱- درجه زیر صفر سردترین و مه ولات با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۳ و ۱۴ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز سه شنبه شهرستان مشهد، صاف به تدریج افزایش ابر همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۷ درجه سانتیگراد که در خنک ترین زمان به ۳درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت

کد خبر 991898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha