اشتغال زایی، زمینه ساز ارتقا فرهنگی و توسعه اقتصادی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به اجرای طح های اشتغال زایی در استان اشاره کرد و گفت: با مدیریت و برنامه ریزی باید عمران و آبادانی را دنبال کرد چراکه اشتغال زایی، زمینه ساز ارتقا فرهنگی و توسعه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(20آبان) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گرانی های بی منطق در استان قابل قبول نیست.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مسئولان باید جلوی گرانی ها را بگیرند، افزود: مدیریت جهادی و انقلابی در عملکردها برای مقابله با این گرانی ها ضروری است.

 

وی بر ضرورت توجه و گسترش نظارت ها بر قیمت اجناس تأکید کرد و ادامه داد: باید جلوی افراد سودجو گرفته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: مدیران و مسئولان با امید بخشی به جامعه، تأمین کالای اساسی مورد نیاز مردم و نظارت بر قیمت ها، تهیه و توزیع کالا باید به فکر معیشت مردم باشند.

 

وی کم فروشی و گران فروشی را جرم خواند و خاطرنشان کرد: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند و در سایه مدیرت جهادی، همت انقلابی و خدمت به موقع باید باری از دوش مردم برداریم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه یادآور شد: در راستای پیگیری هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام به عمل آمد، موافقت با ۲۶ طرح اشتغال زای اقتصادی را اعلام کردند و بیش از۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است که در استان اجرایی خواهد شد.

 

وی با تأکید بر امید بخشی و امیدآفرینی در جامعه، عنوان کرد: اجرای این طرح های اقتصادی فرصتی برای رهایی از مشکل بیکاری و رشد اقتصادی است.  

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: مدیران ما با تلاش، مدیریت و برنامه ریزی در زمینه اشتغال زایی عمران و آبادانی را دنبال کنند تا ارتقا فرهنگی و توسعه اقتصادی در استان به وقوع بپیوندد.

کد خبر 991903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha