مانور تمرینی آموزشی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور

هرمزی گفت: به میزبانی استان گلستان و به منظور آمادگی در برابر بحران مانور تمرینی آموزشی پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال شرق کشور امروز به میزبانی گلستان برگزار می شود.

«بهزاد هرمزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: استان گلستان و کشور ایران جزو مناطق حادثه خیز است و همه ساله شاهد حوادثی مثل سیل، زلزله و آتش سوزی در استان گلستان هستیم و موظف هستیم برای اینکه شریان های حیاتی آب و برق را حفظ کنیم در زمان حوادث حضور به موقع داشته باشیم.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: در این راستا مانور منطقه ای با حضور سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان و با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت دورمیزی و مجازی به میزبانی صنعت آب و برق استان گلستان در نظر گرفته شده است.

 

هرمزی تاکید کرد: این مانور به منظور  آمادگی لازم در مواقع بحران و توان عملیاتی شرکت های خدمات رسان آب و برق در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مختلف در زمان بحران از دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان بیان کرد: هماهنگی فی مابین دستگاه ها می تواند در زمان بحران به کنترل مخاطرات کمک کند و در صنعت آب و برق تلاش می کنیم با برگزاری این مانور آمادگی خود را حفظ کنیم.

 

کد خبر 992010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha