کمک نقدی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی هیئت رزمندگان غرب تهران به چهار هزار خانواده نیازمند

فدایی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به همت فعالین این هیئت به چهارهزار خانوار کمک رسانی صورت گرفته است، گفت: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به همت خیرین به منظور ارایه خدمات نیازمندان جمع آوری شده است.

«علی اکبر فدایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به استمرار کمک های مومنانه از سوی هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن بسیاری از خانواده ها پس از این بحران، رویکرد کمک رسانی به این افراد و خانواده های تحت پوشش خیریه این هیئت در دستور کار قرار گرفت.

 

عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران بیان کرد: تهیه داروی بیماران، کمک به پرداخت اجاره منزل نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی، اقلام ضدعفونی کننده و بهداشتی بخشی از خدماتی بوده است که به این افراد ارایه شده است.ضمن اینکه فعالین این هیئت با راه اندازی پویش «باران رحمت» در چند مرحله به 150 خانواده نیازمند تحت پوشش حمایت های مادی داشته اند و به نیت حضرت فاطمه(س) بسته های معیشتی بین این خانواده ها توزیع می کنند.

 

فدایی خاطر نشان کرد: در مجموع از اسفند ماه سال 98 تاکنون بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک نقدی به چهار هزار خانواده نیازمند به همت خیرین هیئت رزمندگان اسلام به نیازمندان انجام شده است و خوشبختانه شرکت کنندگان در مراسم های عزاداری هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران با روحیه جهادی و ایثارگری در کمک رسانی به هموطنان همواره پیشرو بوده اند.

 

برنامه های مذهبی هیئت رزمندگان اسلام در غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان آزادی برگزار می شود و 27 سال است که برنامه های ایام محرم و صفر و ماه مبارک رمضان آن به عنوان یکی از محافل مورد توجه جوانان شناخته می شود. فعالین این هیئت در حوادث ناگوار همچون سیل و زلزله و کمک به بازسازی عتبات عالیات پیشتاز بوده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 992031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha