ایجاد ۱۸۱۵ طرح اشتغال با حجم سرمایه گذاری ۱۷۹ میلیارد تومان در گلستان

سلمان زاده گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان، توانسته تاکنون یک هزار و ۸۱۵ طرح اشتغال، ۶ هزار و ۶۶۴ نفر و با حجم کل سرمایه گذاری ۱۷۹ میلیارد تومان اقدامات لازم را در سراسر استان انجام دهد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سال جهش تولید و بر اساس برنامه ریزی بنیاد برکت یکی از اولویت های اشتغال آبزی پروری است که در استخر دو منظوره و نیز در ماهی در قفس است که برخی از طرح های اقتصادی اجتماع محور به طور ویدئوکنفرانس در مرکز با حضور حضرت آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه و دکتر مخبر ریاست ستاد و در استان استاندار گلستان و دکتر عسگری آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت افتتاح شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: در طرح پرورش ماهی در قفس میزان ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی صیادی پرداخت شده و ۲۵۰ شغل مستقیم در این بخش ایجاد شده است.

 

سلمان زاده اظهارداشت: توجه ویژه به شهرستان مرزی گمیشان در بخش اقتصادی و اشتغال از جمله تاکیدات ریاست ستاد است که در حال انجام است و این رویه ادامه خواهد یافت.

 

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در موضوع اشتغال (بنگاه محور، اجتماع محور و تسهیلات محوری) در کنار خدمات دیگر اجتماعی که به مردم استان ارائه می کند کارنامه خوبی را بجا گذاشته است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این ستاد در استان توانسته تاکنون یک هزار و 815 طرح اشتغال، 6 هزار و 664 نفر و با حجم کل سرمایه گذاری ۱۷۹ میلیارد تومان اقدامات لازم را در سراسر استان انجام دهد.

 

سلمان زاده گفت: یکی از دغدغه ها و اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایجاد اشتغال پایدار جهت جوانان بیکار ساکن در روستاها و مناطق کم برخوردار است و این حمایت ها با قوت در آینده ادامه خواهد داشت.

 

 

 

کد خبر 992075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha