اجرای طرح جمع آوری لوازم مازاد خانواده ها به منظور کمک به نیازمندان به همت کانون «امام صادق (ع)» جهرم

صادقی از اجرای طرح جمع آوری لوازم مازاد خانواده ها به منظور کمک به نیازمندان به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور کمک و حمایت از خانواده های نیازمند، طرح جمع آوری لوازم مازاد خانواده به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم با اشاره به اینکه در این طرح قرار است لوازم مازاد شهروندان جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا می‌شود، افزود: این اقلام شامل پوشاک از جمله لباس راحتی و رسمی، لباس زمستانه، کیف، کفش و دمپایی، لباس کودک و نوجوان و... است.

 

وی ادامه داد: همچنین خانواده های می توانند هر گونه مواد غذایی خشک که دارای ماندگار باشد از جمله برنج، حبوبات، نبات، روغن، خرما، ماکارونی، کنسرو، سویا و... را به منظور کمک به خانواده های کم بضاعت و نیازمند اهدا کنند.

 

صادقی، وسایل خانگی را از دیگر اقلام مورد نیاز در این طرح ذکر کرد و اظهار داشت: این اقلام نیز شامل لوازم گرمایشی و سرماشی، پتو، ملحفه دسته دوم و یا در حد نو است.

 

وی به اهداف اجرای این طرح نیز اشاره کرد و اذعان داشت: طرح جمع‌آوری وسایل دست دوم، مانند هر طرح دیگری اهدافی دارد که مهم‌ترین آن فراهم کردن زمینه مشارکت شهروندان در کارهای خیر و تامین مایحتاج نیازمندان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم ادامه داد: اهدای لوازم دست دوم  از سوی نیکوکاران به نیازمندان، یکی از طرح هایی است که امروزه در کنار سایر خدمات کمک رسانی مراکز خیریه به نیازمندان باعث شده است تا علاوه بر جلوگیری از اسراف، هزینه های کمک رسانی به نیازمندان  مقرون به صرفه تر شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری و اهدای لوازم دست دوم به نیازمندان یکی از طرح های امداد رسانی به افراد نیازمند است که طی آن همه آحاد مردم  می توانند به افراد نیازمند تحت پوشش مرکز خیریه مستقر در مسجد که نیازمند بودن آنها تایید شده است کمک کنند. 

 

صادقی در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در این طرح خداپسندانه، از یاری و همت خیران و نیکوکاران که در اجرای چند مرحله از طرح «کمک مومنانه» یاری گر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» بودند، قدردانی کرد.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 992109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha