نهضت ملی کمک های مومنانه در سراسر کشور راه اندازی شد

الله بداشتی خدمت به مردم مهم ترین رویکرد بسیج و گروه های جهادی است، گفت: با مشارکت ویژه گروه های جهادی نهضت ملی کمک های مومنانه در سراسر کشور راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حمیدرضا الله بداشتی» امروز(21 آبان) در جلسه هم اندیشی تسهیلگران صندوق های قرض الحسنه و مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان لرستان با جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور، اظهار داشت: خدمت به مردم و محرومیت زدایی مهم ترین هدف و رویکرد گروه های جهادی بسیج سازندگی است.

 

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم توفیق الهی است، افزود: تلاش برای تقویت تولید و جهش تولید مهم ترین گام در رفع مشکلاتی چون اشتغال و اقتصاد مردم است.

 

وی با بیان اینکه امروز مردم درگیر مشکل بیماری، معیشت و مسائل اقتصادی هستند و در این زمینه ها دچار تشویش شده اند، گفت:  همراهی بسیج، جهادگران، خیران برای گذر از این پیچ تاریخی ضروری است.

 

 الله بداشتی افزود: در این راستا لازم است گروه های جهادی روحیه مطالبه گری داشته و برای رفع مشکلات مردم حمایت خیران و مشارکت مسئولان را جلب کنند.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور جهادگران و نیروهای انقلابی در میدان مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: در لبیک به ندای رهبری رزمایش بزرگ کمک مومنانه ‌را تا ریشه‌کنی ‌کامل ‌کرونا و فقر ادامه خواهیم داد‌.

 

الله بداشتی بیان کرد: با مشارکت ویژه گروه های جهادی نهضت ملی کمک های مومنانه در سراسر کشور راه اندازی شد.

 

وی افزود:54 هزار پایگاه مقاومت خواهر و برادر در سراسر کشور در رزمایش‌های کمک مومنانه ورود پیدا کرده‌اند که هر پایگاه با داشتن تفکر استراتژیک و عملیاتی جزئی به مثابه کل است و می‌تواند آتش به اختیار عمل کند.

 

الله بداشتی اظهار کرد: این پایگاه‌ها نیازمندان و خیرین را شناسایی و از سیستم‌های خدمت‌رسانی چهره به چهره با مردم استفاده کرده، از طرفی نیز کمک‌های مردمی را عادلانه و هدفمند بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا بر محور کمک نهضت مومنانه توزیع می‌کنند.

 

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی و جهیزیه برای نوعروسان، کمک به آزادسازی زندانیان و تدارک طعام نمونه‌هایی از خدمات مردمی در مراحل اول و دوم کمک مومنان نهضت ملی کمک های مومنانه است.

 

کد خبر 992207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha