دوره آموزشی ساخت فیلم کوتاه توسط کانون ابن‌الرضا(ع) گراش برگزار می‌شود

اخوت از برگزاری دوره آموزشی ساخت فیلم کوتاه توسط کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا(ع) شهرستان گراش خبر داد و گفت: این دوره به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: دوره آموزشی ساخت فیلم کوتاه به‌صورت آنلاین از سوی کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا(ع) شهرستان گراش به مدیریت محسن افشار برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: این دوره فیلم‌سازی ویژه علاقمندان به هنر و سینماست و مدرس این دوره محسن مهرابی بنیان‌گذار گروه «اکران فیلم» است.

 

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی در راستای ارتقای سطح فنی و علمی دوستداران و فعالان عرصه هنر هفتم برگزار شده و مطمئناً پیامدهای بسیار مثبت و مطلوبی را بر جای خواهد گذاشت.

 

اخوت با بیان اینکه در سطح کانون‌های مساجد جنوب فارس هنرمندان بسیار خلاق و مستعدی وجود دارد، افزود: امیدواریم با حمایت و تعامل هر چه بیشتر مسئولان شهری و استانی شاهد کشف استعدادهای هنری نهفته و گرانقدر در این خطه باشیم.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس خاطر نشان کرد: امیدواریم با این گام مثبت، حرکتی بنیادین و انگیزه بیشتری در فعالیت‌های هنری شهرستان گراش رقم بخورد.

کد خبر 992353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha