بازداشت برگزارکنندگان دو جشن عروسی در کاشان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با تاکید بر ممنوعیت مراسم عروسی و ختم به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: شب گذشته برگزارکنندگان دو جشن عروسی در کاشان به جرم تهدید سلامت مردم بازداشت شدند.

«روح الله دهقانی آرانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: علیرغم ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی به دلیل شیوع بیماری کرونا در شهرستان کاشان، شب گذشته دو مجلس عروسی در این شهرستان برپا شد که دو تن از مسؤولان تالارهای عروسی به همراه عاملان برگزاری، به جرم تهدید سلامت مردم بازداشت شدند و تالارهای عروسی پلمپ شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان افزود: ممنوعیت هرگونه تجمع و مهمانی با توجه به وضعیت بحران کنونی کرونا در این شهرستان بار‌ها به مردم اطلاع رسانی و هشدار‌های لازم داده شده است، اما عده‌ای هنوز با بی ‌توجهی سلامت مردم و جامعه را تهدید می کنند.

 

دهقانی با بیان اینکه هرگونه غفلت در رعایت شیوه‌ نامه های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد، افزود: صاحبان منازل و یا تالار و رستوران‌هایی که مجالس عروسی، عزا و هر گونه مهمانی برپا می‌کنند و با جان و سلامتی مردم بازی می کنند بدون هیچ اغماض و گذشتی اعمال قانون خواهند شد. 

 

 

وی عدم شرکت در مراسم و اجتماعات را موثرترین راه برای جلوگیری از شیوع کرونا عنوان و به شهروندان توصیه کرد تا حد امکان در خانه بمانند و در این گونه تجمعات شرکت نکنند./

کد خبر 992424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha