صدور مجوز مرکز ترک اعتیاد و مشاوره در راز و جرگلان محدودیت ندارد

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با بیان اینکه در اعطای مجوز مرکز ترک اعتیاد و مشاوره در راز و جرگلان محدودیت نیست، گفت: متقاضیانی که در این خصوص درخواست داده و شرایط لازم را داشته باشند، مجوز فعالیت به آنان اعطا می شود.

«اسماعیل قربانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: با توجه به اینکه در راز و جرگلان مسایل و مشکلات و آسیب های اجتماعی زیاد است و متاسفانه مراکز مشاوره و سایر نیز وجود ندارد و باید به این امر بیشتر بپردازیم، راز و جرگلان با مرکز بجنورد فاصله دارد که این امر موجب شده شهروندان از برخی از خدمات بی بهره باشند و یا باید مسافت زیادی طی کنند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی بیان کرد: هر تعداد مرکز ترک اعتیاد و مرکز مشاوره در این شهرستان نیاز باشد مجوز راه اندازی را  خواهیم داد و هیچ محدودیتی نیز وجود ندارد.

 

وی گفت: در راز و جرگلان در دو سال گذشته اورژانس اجتماعی راه اندازی شد که چهار نفر نیز نیرو دارد و دو نیروی دیگر نیز اضافه خواهد شد که در این خصوص در حال پیگیری و جذب هستیم.

 

قربانی افزود: یک مرکز توانبخشی چند معلولیتی نیز در این شهرستان ایجاد شده که در مردادماه سال گذشته افتتاح شد.

 

وی خواسته این مرکز را اختصاص یارانه دانست و اظهار کرد: برای برقراری این یارانه در تلاش هستیم و قول مساعد نیز داده شده اما روند برقراری یارانه طول خواهد کشید.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در خصوص فعالیت شیفت بعد از ظهر این مرکز نیز گفت: این مجوز نیز باید از دانشگاه علوم پزشکی استان اخذ شود.

 

کد خبر 992431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha