آغاز محدودیت های کاری اصناف/ واحدهای متخلف پلمب می شوند

علیزاده بیرجندی گفت: طرح محدودیت کاری اصناف خراسان جنوبی به صورت رسمی از (۲۲ آبان) آغاز شده و واحدهایی که اقدام به تعطیلی صنف خود راس ساعت ۱۸ نکنند، به مدت ۱۰ روز تا یک ماه پلمب خواهند شد.

«رضا علیزاده بیرجند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: طرح محدودیت کاری اصناف خراسان جنوبی به صورت رسمی از امروز (22 آبان) آغاز می شود.

 

 

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی تصریح کرد: تنها مشاغل ضروی شامل «فروشگاه های زنجیره یا، نانوایی، سوپر مارکت، میوه فروشی، سبزی، مواد پروتئینی، تولید و فروش لبنیات، غذا و فست فود، طباخ بیرون بر، پخش مواد غذایی، دفاتر آژانس های مسافرتی» با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

 

 

علیزاده بیرجندی با بیان اینکه سایر صنوف استان از امروز (22 آبان ماه) از صبح تا ساعت 18 مجاز به فعالیت هستند، افزود: در اجرای این طرح   همکاری کمیسیون های بازرسی و مدیران اجرایی مورد انتظار است و باید گزارش های بازرسی و تخلفات را به اتاق اصناف اعلام کنند.

 

 

وی بیان کرد: نظارت بر اصناف در این طرح توسط نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بازسان سازمان صمت به صورت مستمر انجام می شود و هر واحد صنفی که دستورالعمل ها را رعایت نکرده و یا اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود راس ساعت 18 نکند؛ آن واحد صنفی به مدت 10 روز  تا یک ماه پلمب خواهد شد.

 

 

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح تا (20 آذر ماه) در استان ادامه خواهد داشت و  بازرسان اتحادیه ها و سازمان اماکن، اتاق اصناف و سازمان صمت اصناف متخلف را شناسایی خواهند کرد.

 

 

وی در پایان از همه کسبه و اصناف استان درخواست کرد: در راستای سلامتی خود و دیگران و قطع زنجیره منحوس کرونا، در اجرای این طرح همراهی و همکاری کنند تا شاهد کاهش تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در سطح استان باشیم.

کد خبر 992476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha