آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۴۷ هزار و ۵۴۰ نفر رسید

کوشکی با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان لرستان، گفت: تاکنون ۴۷ هزار و ۵۴۰ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

« مریم کوشکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: تاکنون 129 هزار و 609 مورد نمونه آزمایش افراد مشکوک به بیماری کرونا به آزمایش های مرجع تشخیص این بیماری ارسال شده است.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون به تعداد 126 هزار و 847 مورد از نمونه آزمایش های ارسال شده جواب داده شده است، افزود: تعداد 79 هزار و 295 مورد منفی اعلام شده است

 

وی با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان، بیان کرد: تاکنون جواب نمونه آزمایش تعداد47 هزار و 540 مورد مثبت اعلام شده است.

 

کوشکی بیان کرد: تاکنون تعداد 944 نفر در استان لرستان به دلیل ابتلا به بیماری کووید19 جان خود را از دست داده اند.

 

وی با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان لرستان، افزود: همراهی مردم در  راستای کنترل این بحران ضروری است.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و عدم حضور در تجمعات تأکید کرد و گفت: انتظار می رود مردم با عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت محدودیت های اعلام شده همکاری لازم را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا انجام دهند.

کد خبر 992478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha