سیستان وبلوچستان ظرفیت خوبی در بازسازی عتبات مقدسه دارد/شفافیت؛ شاخصه اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات

مدیرکل استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: سیستان وبلوچستان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای بازسازی و حمایت از پروژه های اعتاب مقدسه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سلیمان شکری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به دلیل الفت و علاقه ویژه خود به اهل بیت(علیهم السلام) همواره نقش موثری در بازسازی اماکن مقدسه دارند که در این میان استان سیستان وبلوچستان نقش ویژه و مهمی دارد.


مدیرکل استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور یادآور شد: جمع آوری نذورات برای بازسازی عتبات عالیات مانند یک کارفرهنگی ماندگار و ارزشمند است که همه مردم باید در راستای ترویج این فرهنگ غنی تلاش کنند.

 

به گفته شکری؛ ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای تحقق اهداف خود که رسیدگی جدی تر و ویژه به بازسازی عتبات عالیات و در نهایت خدمت رسانی در خور شان به زائران تمامی کشورهاست گام های موثری برداشته که در این مسیر شفافیت و صداقت عمل شاخصه اصلی ما بوده است.

 

مدیر برنامه ریزی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز گفت: شورای سیاستگذاری که زیر نظر مقام معظم رهبری می باشد نیز نظارت ویژه ای بر عملکرد این ستاد دارد که در حقیقت ستاد بازسازی عتبات عالیات با نظر شخص ایشان و همت جدی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دایر شد و خدمت زیادی نیز انجام داده که همه این امور مرهون خون شهید سلیمانی و همت و غیرت مردم در سراسر ایران اسلامی بوده است.

 

علیرضا شیخانی ادامه داد: عتبات عالیات متعلق به همه مردم کشور است و ما در این ستاد به دنبال قضاوت و داوری افراد و اشخاص نبوده و نخواهیم بود و هر فرد و حزب و گروهی می تواند در حد توان و بضاعت خود یاریگر ستاد در ساخت و بازسازی پروژه های مختلف اعتاب مقدسه باشد.

 

وی بیان کرد: علاوه بر ظرفیت ها و‌ پتانسیلهای مختلف  موجود در استان سیستان و‌بلوچستان یکی از ظرفیتهای مضاعف حضور عاشقان و علاقمندان و محبین در این خطه دلاور پرور  است، تلاشهای محبین این استان در سالهای قبل در  مسیر خدمت رسانی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بسیار ستودنی است و آمارهای بدست آمده از  مشارکت های مردم فهیم و ولایی استان سیستان و‌بلوچستان در سالهای اخیر و سال جاری نشان از پیشرفت در تحقق تعهدات و نفش بیشتر در این امر معنوی است .

 

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه مسئولان کارگروه های مختلف ستاد بازسازی عتبات عالیات سیستان وبلوچستان نیز گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

کد خبر 992538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha