آغاز مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی در آذربایجان‌شرقی

مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران در آذربایجان‌شرقی از امروز پنجشنبه ۲۲ آبان‌ماه آغاز شد.

جت‌الاسلام «سیدشهاب‌الدین حسینی» امروز در حاشیه آغاز مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران در آذربایجان‌شرقی از امروز پنجشنبه 22 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مسابقات در بخش برادران در استودیو صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی برگزار و فرآیند داوری نیز هشتم آذرماه به صورت زنده انجام می‌شود.

حسینی با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات در بخش خواهران نیز 19 آبان امسال آغاز شد، گفت: هفت نفر در بخش برادران و چهار نفر در بخش خواهران در این مرحله از مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه یک گروه تواشیح از استان نیز در این مرحله حضور دارد، ابراز داشت: در بخش خواهران سرکار خانم «الهام پورباقر» در رشته حافظ کل، سرکار خانم «منیره خدابنده» در رشته حافظ 20 جزء، سرکار خانم «مهری سلیمی» در رشته قرائت تحقیق و سرکار خانم «ام‌البنین طالبی» در رشته قرائت ترتیل در این مرحله از مسابقات حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تاکید کرد: در بخش برادران نیز «میلاد عاشقی» و «سینا طباخی» در رشته حافظ کل، محمدمهدی ظهوری در رشته حافظ 20 جزء، محمدحسین نقی‌زاده و هادی بنازاده در رشته قرائت تحقیق، غلامرضا قوچی در رشته قرائت ترتیل و اکبر قنبرزاد در رشته اذان به عنوان نمایندگان استان در این مرحله از مسابقات حضور دارند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: گروه تواشیح نصر نیز در رشته تواشیح در این مرحله از مسابقات حضور دارد.

کد خبر 992544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha