«سه دقیقه در قیامت» با شرکت در مسابقه کتابخوانی

کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد امیرالمؤمنین بستان آباد، مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» را همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می کند.

«کاظم رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: کانون فرهنگی و هنری الغدیر، پایگاه مقاومت بسیج ولایت، پایگاه علمی شهرستان بستان آباد برای هفته کتاب و کتابخوانی برای تمامی رده های سنّی، برنامه های متنوّع به صورت مجازی را در دستور کار دارد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد امیرالمؤمنین بستان آباد گفت: دین مبین اسلام برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصّی قائل شده است. اهمیت کتابخوانی در اسلام به ‌قدری است که معجزه پیامبر اکرم(ص) کتاب است و در این کتاب مقدّس نخستین آیاتی که بر پیامبراسلام نازل شده با امر به خواندن، قلم، و علم توأم شده است.

رضایی با بیان اینکه این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شود، افزود: این برنامه فرهنگی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و پیامکی برگزار می شود و امیدواریم مورد استقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» گفت: علاقه مندان در تمامی رده های سنّی تا ۲۴ آبان ماه می توانند در این مسابقه شرکت کنند و در پایان به ۱۰ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز نفیسی از طرف کانون و پایگاه مسجد اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 991946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha