مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «مصفای دل» در ملکان

کانون فرهنگی هنری باب الحوائج مسجد باب الحوائج، مسابقه کتابخوانی«مصفای دل» را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکان برگزار می کند.

«علی معصومی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مصفای دل» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملکان به صورت مجازی خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج شهرستان ملکان گفت: نماز به عنوان کلیدی ترین و سرنوشت سازترین عمل انسان در این دنیای فانی مطرح است به طوری که طبق روایات صحیح، قبول شدن سایر اعمال انسان به نماز بستگی دارد و رد شدن آن هم به بطلان و نابودی تمام اعمال نیک انسان منجر خواهد شد.

معصومی افزود: این مسابقه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج کتاب و کتابخوانی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه نماز پرچم دین مبین اسلام و دارای اهمیت بسیار است؛گفت: علاقمندان در تمامی رده های سنی تا ۲۹ آبان ماه می توانند در این مسابقه شرکت کنند و در پایان به ۱۰ نفر از برندگان به قید قرعه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی از طرف کانون و اداره ارشاد ملکان اهدا خواهد شد.

کد خبر 993159

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha