ملاک برای ما شخصیت حقوقی سازمانهاست، نه شخصیت حقیقی افراد

سردار محمد گفت: ملاک برای ما شخصیت حقوقی سازمانهاست، نه شخصیت حقیقی افراد. بدیهی است ممکن است برخی افراد حواشی داشته باشند که متاسفانه اینگونه افراد کم هم نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شستان در تبریز، سردار «سعید محمد» عصر امروز در نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در خصوص قرارداد توسعه فولاد بناب عنوان داشت: قرارگاه سازندگی خاتم با ماموریت توانمندسازی کشور با رویکرد بومی سازی با همه مجموعه های حقوقی رسمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرارداد منعقد می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: ملاک برای ما شخصیت حقوقی سازمانهاست، نه شخصیت حقیقی افراد. بدیهی است ممکن است برخی افراد حواشی داشته باشند که متاسفانه اینگونه افراد کم هم نیستند ولی این جزئیات نباید ما را از هدف اصلی که تکمیل زنجیره ارزش و توانمند سازی کشور میباشد غافل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تکمیل ۶۰ پروژه عمرانی و زیربنایی توسط این قرارگاه در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون ۱۳ پروژه نیز در این استان در حال اجرا است.

سردار محمد ادامه داد: با امضای قرارداد همکاری، این قرارگاه در تلاش برای اجرا و تکمیل پروژه انتقال آب ارس و ساخت دو هزار واحد مسکن برای ساکنان مناطق حاشیه نشین تبریز خواهد بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: این قرارگاه آمادگی همکاری در اجرای پروژه‌های مهم استان را دارد تا نسبت به تأمین مالی پروژه‌ها از محل اعتبارات دیگر نیز اقدام کند.

وی، پروژه‌های بخش معدن، توسعه شهری، بهداشت و درمان، احیای دریاچه ارومیه، راه سازی و انتقال آب را از جمله پروژه‌ای قرارگاه در استان دانست و گفت: امروز باید لحظه‌ها را دریابیم چرا که وضعیت افزایشی قیمت‌ها و تورم کاملاً مشخص بوده و در این شرایط باید زیرساخت‌ها را هرچه سریع‌تر تکمیل کنیم.

همچنین نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در سخنانی با اشاره به تجربیات ارزشمند قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در حوزه عمران و سازندگی گفت: سابقه پروژه انتقال آب ارس به سال‌ها پیش بر می‌گردد که با توجه به کارهای ارزشمند قرارگاه در پروژه‌های سخت و حیاتی، پیشنهاد واگذاری اجرای آن به قرارگاه خاتم داده شد.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ادامه داد: امروز طرح انتقال آب ارس یک انتخاب نبوده بلکه ضرورت است. قطعاً مردم تاب کم آبی و قطعی آب در طول تابستان آینده را نخواهند داشت و باید هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل پروژه باشیم.

کد خبر 993998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha