قرارگاه خاتم‌الانبیاء هیچگاه با افراد حقیقی وارد قرارداد نمی‌شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: این قرارگاه هیچ‌گاه با افراد حقیقی وارد تفاهم و قرارداد نشده و نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «سعید محمد» امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه اجرای خط ۵ قطار شهری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا شایعاتی درخصوص انعقاد قراردادی با شخص حقیقی از سوی قرارگاه در فضای رسانه ای منتشر شد که شدیدا این مسأله را تکذیب می کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به تشریفات قانونی و حقوقی لازم برای انعقاد قرارداد و اجرای پروژه های مختلف از سوی قرارگاه خاطرنشان کرد: این قرارگاه هیچ‌گاه با افراد حقیقی وارد تفاهم و قرارداد نشده و نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با ماموریت توانمند سازی کشور با رویکرد بومی سازی با همه مجموعه های حقوقی رسمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد منعقد میکند و ملاک ما شخصیت حقوقی سازمانهاست نه شخصیت حقیقی افراد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امضای تفاهم نامه اجرای خط ۵ قطار شهری تبریز گفت: امیدواریم از طریق تهاتر و فروش اوراق در راستای تامین مالی اقدامات خوبی انجام یافته و پروژه سرعت بگیرد.

سردار محمد پروژه قطار شهری را یکی از دغدغه‌های مردم تبریز عنوان کرد و گفت: این پروژه به خصوص در حوزه مسائل حقوقی و قراردادی دچار مشکلاتی بود که با همت و پیگیری از طریق سازمان برنامه و بودجه، این مسائل برطرف شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) افزود: با وجود این مشکلات اجازه ندادیم پروژه حتی یک روز تعطیل شود و به جز تعطیلی دو ماهه به سبب شرایط ناشی از کرونا، با تزریق منابع از طریق قرارگاه و مساعدت‌های مسئولان مترو پروژه را فعال نگه داشتیم.

وی ادامه داد: همچنین امروز تفاهم نامه‌ای به عنوان خط پنجم به طول ۷ کیلومتر جهت توسعه خط ۱ امضا شد که امیدواریم هر چه سریع تر عملیاتی شود. افتخار می‌کنیم در خدمت توسعه کهن شهر تبریز باشیم و قرارگاه در این موضوع پیشگام است.

کد خبر 993989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha