مردم یاری ‌گر خادمان حوزه سلامت در مسیر شکست کرونا باشند

حجت الاسلام روحانی گفت:در دوران بحران کرونا تلاش خستگی‌ناپذیر کادر درمان شایسته تقدیر است و این تلاش ‌ها با همکاری مردم ثمربخش می‌شود و از هموطنانمان می ‌خواهیم یاری ‌گر خادمان خود در حوزه سلامت در مسیر شکست کرونا و غلبه بر این ویروس منحوس باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت ‌الاسلام‌ «حسن روحانی» امروز(۲۲ آبان) در آیین افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید هاشمی ‌نژاد مشهد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد:‌ سلامت جزء افتخارات بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم است، تحولی که دولت در شهرهای بزرگ و کوچک از تجهیزات گرفته و از اینکه متخصصان ما از مرکز به بخش‌های دیگر کشور رفتند و مردم به پزشک دسترسی بهتری پیدا کردند یکی از افتخارات بزرگ این دولت است.

 

رئیس جمهور گفت: بیش از دو برابر کل تخت‌ های بیمارستانی تاریخ ایران را در دولت یازدهم و دوازدهم ایجاد شده است، این کار بسیار عظیم و بزرگی است البته باید در این جا تشکر ویژه از پزشکان عزیزمان کنیم، چرا که تا متخصصان علاقه‌مند به کشور و مردم نباشند ما به نتیجه نمی‌رسیم و امروز ما جزء کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه پزشکی هستیم، امروز بسیاری‌ها از کشورهای پیشرفته برای درمان به ایران می‌آیند.

 

روحانی بیان کرد: در دوران بحران کرونا تلاش ستودنی و خستگی‌ناپذیر کادر درمان شایسته تقدیر است و قطعاً این تلاش‌ها با همکاری مردم ثمربخش می‌شود و از هموطنانمان می‌خواهیم یاری‌گر خادمان خود در حوزه سلامت در مسیر شکست کرونا و غلبه بر این ویروس منحوس باشند.

 

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه تحریم دارویی در ایام بحران کرونا، تاکید کرد: همه نشانه‌ها در دنیای امروز علامت این است که دنیا فهمیده فشار حداکثری جواب نمی‌دهد و دوران اینگونه فشارها تمام شده است.

کد خبر 992589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha