ثبت دو وقف جدید در زاغمرز بهشهر

فاضلی گفت: ۲ وقف جدید به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث مسجد و حسینیه و همچنین هزینه روزانه مسجد جامع زاغمرز در بهشهر ثبت شد.

«محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: در آبان ماه امسال و با تلاش انجام شده در راستای ترویج سنت حسنه وقف دو وقف جدید در زاغمرز بهشهر به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث مسجد  و حسینیه و همچنین هزینه روزانه مسجد جامع زاغمرز در بهشهر ثبت شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: وقف سنت حسنه و ماندگاری است که  باید همه ما در راستای توسعه این فرهنگ حسنه تلاش کنیم و در کنار همکاران اوقاف، مسئولان، ائمه جمعه و جماعات، مردم و خیران در جامعه برای گسترش وقف تلاش همه جانبه اعمال کنند.

 

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ وقف یکی از برنامه‌های ویژه اداره اوقاف در بهشهر است، افزود: در سال های اخیر تلاش فراوانی برای نهادینه کردن این امر و فریضه مهم الهی در بهشهر انجام شده است.

 

فاضلی گفت: ۲ وقف جدید به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث مسجد  و حسینیه و همچنین هزینه روزانه مسجد جامع زاغمرز در بهشهر ثبت شد.

 

وی با اشاره به دو وقف جدید در زاغمرز بهشهر خاطر نشان کرد: واقفان حاج قاسم قدمگاهی، رمضانعلی طاهری و حسینعلی علی مستعلی یک قطعه زمین خود را به مساحت 313 متر مربع، برای ساخت مسجد امام رضا(ع) و حسینیه سیدالشهداء زاغمرز بهشهر وقف کردند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر ارزش این موقوفه را 4 میلیارد ریال اعلام و  افزود: این زمین برای احداث مسجد امام رضا(ع) و حسینیه سیدالشهداء زاغمرز بهشهر وقف شده است.

 

وی همچنین یادآور شد: وقف دیگر هم به همت و تلاش واقف خیراندیش حاج حسن قربان عبدالملکی زمین شالیزاری به مساحت دو هزار و 500 متر مربع به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای هزینه روزانه مسجد جامع زاغمرز بهشهر وقف شد.

کد خبر 992704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha