انتخابات آمریکا نشان شکست راهبردی آمریکا است

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: انتخابات آمریکا نشان شکست بزرگی نه تنها برای ترامپ بود بلکه شکست راهبردی برای آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب - کرمان، ظهر امروز ۲۳ آبان حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: انتخابات آمریکا نشان شکست بزرگی نه تنها برای ترامپ بود بلکه شکست راهبردی برای آمریکا است.







امام جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: آمریکا همواره دوست ندارد در دنیا بیداری اسلامی به وجود آید اما بسیاری از نهضت ها در دنیا در سال های اخیر به وجود آمد و این نیز شکست آمریکا بود.







وی خاطرنشان کرد: آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورده و این انتخابات از شکست نظام مردم سالاری و آزادی آمریکا رونمایی کرده و نشان داد که آمریکا هیچ بهره ای از نظام مردم سالاری و آزادی آمریکا نبرده است.







حجت الاسلام گروهی تاکید کرد: تدبیر مجلس در مقابل زیاده خواهی های آمریکا این است که طرحی را ارائه دهد تا بتوانیم در مقابل تحریم های آمریکا ایستادگی و مقاومت کنیم.








خطیب جمعه رودبار جنوب اضافه کرد: در مقابل زیاده خواهی و زورگویی آمریکا باید با راهکار منطقی ایستادگی کرد و که در این خصوص مجلس باید اقدام کند.








وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ابراز کرد: در این شرایط کرونایی ما باید به فکر سلامتی خود و سایر افراد جامعه باشیم و تنها راه مقابله و پیشگیری از این بیماری رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است.







حجت الاسلام گروهی ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: علامه طباطبایی درباره گناه ظاهری و باطنی می فرماید؛ گناه ظاهری، گناهی است همچون شرک که زشتی اثر آن بر کسی پوشیده نیست و ظلم و ضایع کردن حق کسی نیز از جمله گناهان ظاهری است.







امام جمعه رودبار جنوب در خاتمه با اشاره به گناه باطنی، عنوان کرد: گناهی که زشتی و بدی آن برای همه مشخص نیست همچون خوردن گوشت خوک که شخص استفاده می کند و کسی از آن باخبر نیست.

کد خبر 992720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha