برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی به همت کتابخانه شهیدهاشمی نژاد بهشهر

جعفری گفت: کتابخانه شهیدهاشمی نژاد بهشهر همزمان با فرارسیدن روز کتاب و هفته کتابخوانی ویژه‌برنامه‌ها و مسابقات متنوعی را از ۲۴ آبان‌ماه به مدت یک هفته برگزار می‌کند.

«مریم جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی از برنامه های مهم ما در طول سال است و در همین راستا مسابقات مختلفی را برای نهادینه کردن کتابخوانی در دستور کار داریم.

 

مسئول کتابخانه شهیدهاشمی نژاد بهشهر افزود: مسابقه «قصه های کرونایی» به همت کتابخانه شهیدهاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود و علاقمندان می توانند قصه های کرونایی خود را در قالب یک صفحه و یا فیلم به آدرس hasheminejad_lib  ارسال کنند.

 

وی افزود: مسابقه «قصه های کرونایی» در قالب مسابقات قصه نویسی و قصه گویی در مورد کرونا و به صورت فیلم و یا قصه نویسی است که شرکت کنندگان در صورت تمایل می توانند قصه های کرونایی خود را در قالب یک صفحه  و یا فیلم تا 30 آبان ماه به آدرس دایرکت اعلام شده کتابخانه ارسال کنند.

 

جعفری همچنین از برگزاری مسابقات نقاشی با محوریت کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته کتابخوانی خبر داد و گفت: این مسابقات ویژه گروه های سنی 7 تا 12 سال است و افراد از 24 تا 30 آبان می توانند نقاشی‌های خود را به دایرکت اعلام شده hasheminejad_lib  ارسال کنند.

 

مسئول کتابخانه شهیدهاشمی نژاد بهشهر با اعلام اینکه مسابقه عکاسی « من، کتاب و کتابخانه» هم از دیگر مسابقات هفته کتابخوانی در بهشهر است، خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا با برگزاری این مسابقات بین فرزندان و کتاب آشتی برقرار شود.

 

جعفری گفت: ۲۴ آبان همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، عضویت رایگان را در همه کتابخانه‌ها  از طریق ثبت نام در سامانه samanpl.ir خواهیم داشت و افراد می توانند برای ثبت نام رایگان در این سایت ثبت نام کنند.

کد خبر 992778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha