تاثیر ۱۸ ساله حمایت خیران سلامت در رشد بهداشتی و درمانی استان فارس

رامجردی گفت: ۱۸ سال حمایت منسجم و مداوم خیران عرصه سلامت در قالب مجمع خیرین تامین سلامت فارس در رشد و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی استان فارس نقش بسزایی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر رامجردی»، امروز (شنبه 24 آبان) با اشاره به حضور خیرین سلامت به عنوان پشتوانه ای برای قطب پزشکی جنوب کشور به خبرنگاران گفت: 18 سال حمایت منسجم و مداوم خیران عرصه سلامت در قالب مجمع خیرین تامین سلامت فارس در رشد و توسعه مراکز بهداشتی و  درمانی استان فارس نقش بسزایی داشته است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: استان فارس و شهر شیراز در تاریخچه حضور خیران حوزه سلامت، نمازی، پوستچی، نادر کاظمی و خلیلی را در کارنامه خود دارد که تا به امروز بستر مطلوبی برای تداوم فعالیت های درمانی و بهداشتی در این مراکز ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در 18 سال اخیر با حضور خیران عرصه سلامت در استان شاهد اهدای سه میلیون و 368 هزار و 141  متر مربع زمین برای احداث مراکز درمانی، احداث 309 مورد فضای فیزیکی در عرصه سلامت، افزوده شدن بیش از سه هزار  تخت بیمارستانی به تخت های بیمارستانی استان، اهدای یک هزار و هشت مورد تجهیزات به مراکز بهداشتی و درمانی و ... بوده ایم.

رامجردی با تقدیر از حضور مستمر خیران سلامت استان در بحران کرونا بیان کرد: این خیران با مشورت با مجمع خیرین تامین سلامت فارس و همراه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز به رفع نیازهای موجود در حوزه بهداشت و درمان استان پرداختند و در حال حاضر کارشناسان مجمع خیرین سلامت استان با شماره  32359200 به پاسخگویی به نیت خیران برای مشارکت در حوزه بهداشت و درمان استان می پردازند.

کد خبر 992960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha